Українська література
Тридцять перше січня
Дистанційне заняття
Ідея самопожертви в повісті Григора Тютюнника. Характеристика образу Климка
- Літературний практикум.
- Пригадай зміст повісті, усно перекажи один із епізодів, що вразив найбільше.
- Усно охарактеризуй образ Климка за поданим планом.
- Випереджувальне завдання:
- пригадай відомості з біографії Григора Тютюнника (ст. 125-127);
- прочитай повість «Вогник далеко в степу»; підготуй усну презентацію самостійно прочитаної книги.
- 1. https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=437
- 2. https://mala.storinka.org/%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B3%D1%96%D1%80-%D1%82%D1%8E%D1%82%D1%8E%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE-%D0%B2-%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BF%D1%83.html
Третє лютого
Дистанційне заняття
Урок позакласного читання № 3
Незабутні сторінки повісті Григора Тютюнника
«Вогник далеко в степу»
- ПОВТОРЕННЯ. Пригадай відомості з біографії письменника, які тебе вразили. Які саме факти тісно пов’язані із прочитаними творами прозаїка?
- ЛІТЕРАТУРНИЙ ПРАКТИКУМ.
- Перекажи епізод повісті «Вогник далеко в степу», що запам’ятався найбільше.
- Презентуй дану книгу (в довільній формі) для своїх ровесників.
Сьоме лютого
Дистанційне заняття
Оповідання "Скарб", морально-етичні проблеми у творі
1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ з навчальним матшрутом розділу "Ти знаєш, що ти - людина....".
2. РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. Прочитай відомості про письменника, визнач і вивчи (запиши) 5 цікавих фактів з біографії Олекси Стороженка.
3. ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ. Прочитай оповідання "Скарб".
4. УСНИЙ РОЗДУМ. Використовуючи текст оповідання, доведи, що твір має гумористияний характер.
Десяте лютого
Дистанційне заняття
Скарб – узагальнений образ щастя
( за оповіданням Олекси Стороженка)
- ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ. Назви п’ять найцікавіших фактів про письменника.
- РОБОТА З ХУДОЖНІМ ТЕКСТОМ. Дай усні відповіді на запитання:
- Хто є головним героєм твору?
- Розкажи про життя Павлуся за життя батьків.
- Чи змінився спосіб життя героя, коли він залишився сиротою?
- Як Павлусь отримав скарб?
- Чи вважаєш ти героя щасливою людиною? Свою думку обґрунтуй.
- Що, на думку автора, є для людини найбільшим щастям?
- Чи хотів би ти прожити своє життя так, як Павлусь? Чому?
- Що свідчить про те, що твір має гумористичний характер? Яку функцію у творі відіграє гумор?