Візитна картка вчителя
Я вибрала вчительську долю сама,
Не знала тоді, що дістанеться,
Та в мене жодних претензій нема
До долі - моєї обраниці!
Місце роботи. Баратівська гімназія з початковою школою Горохівської сільської ради Миколаївської області
Найменування та рік закінчення професійної освіти. Миколаївський державний педагогічний інститут, 1995 р.
Спеціальність, кваліфікація за дипломом. Учитель української мови і літератури
Посада. Учитель української мови і літератури.
Педагогічний стаж. 36 років
Стаж на посаді заступника директора з виховної роботи. 10 років
Кваліфікаційна категорія. Вища кваліфікаційна категорія, “учитель-методист”
Проблемна тема вчителя. Формування ключових та предметних компетентностей здобувачів освіти в умовах переходу до НУШ.
(з 1 вересня 2020 року)
Педагогічне кредо. Мета навчання дитини – дати їй можливість жити самостійно, без учителя (Альберт Губбард)
ПЕДАГОГІЧНИЙ АВТОПОРТРЕТ
Є така притча: «Жив колись на світі добрий бог, і була у нього чарівна глина. Із неї він виготовив їжу, одяг, житло, знаряддя праці, а ось щастя, скільки не старався, виготовити не зміг. Тоді віддав бог цей шматочок глини людині і сказав: «А щастя своє зроби сама!» І зник. З того часу, мабуть, і творить людина своє щастя самостійно, без будь-чиєї допомоги».
А в чому воно, щастя?! Щастя – це просто, але й складно.
Напевно, щастя – бути помітним, корисним, потрібним, любити світ, життя, свою професію.
Моя давня мрія – присвятити себе людям. Тому обрала таку роботу, яка приносить мені радість постійного спілкування та цікавих зустрічей…
Уже двадцять дев'ять років працюю вчителем української мови і літератури у рідній школі, намагаюся сіяти в щирі дитячі душі зерна добра, краси і розуму. За час роботи набула певного педагогічного досвіду, виробила свою систему навчання учнів. Завжди керуюсь крилатим висловом Б. Паскаля: «Не тільки сама істина дає впевненість, але й пошук її». Намагаюся працювати над удосконаленням свого методичного та фахового рівня. Робота з самоосвіти допомогла зрозуміти, що за своїм змістом, формами і методами освіта не є незмінним феноменом, бо вона весь час реагує на нові виклики часу, враховує перспективи розвитку людства. Сучасна школа недостатньо розвиває здібності, необхідні її випускникам для того, щоб самостійно визначитися у світі, приймати обґрунтовані рішення щодо свого майбутнього, бути активними і конкурентоспроможними на ринку праці. Тому працюю над проблемною темою: «Формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках української мови і літератури». Кожен урок для мене – це пошук нових педагогічних прийомів, це вдосконалення професійного рівня у творчій співпраці з учнями. Вважаю, що великим досягненням сучасної системи освіти є право вчителя на вільний вибір засобів навчання. Пропонуючи учням різноманітні форми роботи на уроці, створюю умови для їх активної участі у процесі набуття знань, використання цих знань у повсякденному житті…
Вважаю себе щасливою, бо маю змогу щодня зустрічатися зі своїми вихованцями, нести їм знання, вчити любити світ, людей. Намагаюся зберегти у своїй душі почуття поваги до всіх, кого бачу за шкільною партою.
Я щаслива, бо маю багато друзів, рідних мені і дорогих людей. Маю свою міцну і дружну родину: чоловіка, сина і доньку, які мене розуміють, підтримують, цінують і поважають…
… Щастя – це птах, якого так хочеться зловити, але він постійно виривається з рук, піднімається все вище й вище. Бо щастя ж повинно бути високим! Але в житті його так багато, що вистачить на всіх. Тільки треба вміти знайти і міцно тримати в руках.
Бажаю кожному знайти своє щастя…