Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
Сайт Проценко Світлани Сергіївни |
|
Українська мова Шосте квітня Дистанційне заняття Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення Лінгвістична довідка Відокремлення - це виділення в усній мові інтонацією і паузами, а на письмі - комами, другорядних членів речення.
Практикум Вправа 399 Вправа 400 Восьме квітня Дистанційне заняття Урок мовленнєвого розвитку № 16 Інтерв'ю в публіцистичному стилі 1. Лінгвістична довідка. Інтерв'ю - це ..... (ст. 211).
2. Мовленнєвий практикум ( усно - вправи 375, 376). 3. Практична робота. Вправа 377 Тринадцяте квітня Дистанційне заняття Відокремлені означення 1. Усний лінгвістичний практикум. Повторити правила на ст. 224-225.
2. Самостійна робота. Вправа 401 Вправа 402 П'ятнадцяте квітня Дистанційне заняття Відокремлені прикладки 1. Робота з лінгвістичними термінами. (п. 35, ст. 233-236)
2. Мовний практикум. Вправа 413 Вправа 415
Двадцяте квітня Дистанційне заняття Відокремлені прикладки 1. Лінгвістична розминка: прикладка як різновид означення; відокремлені прикладки. 2. Мовний пратикум. Вправа 420 АБО Тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3119859
Двадцять друге квітня Дистанційне заняття Відокремлені додатки 1. Мовленнєва розминка. (Повторити правила - ст. 127). 2. Лінгвістична довідка. Відокремлені додатки. (п. 37, ст. 245) 3. Практикум. Вправа 440 Вправа 441 АБО Тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1890188 Двадцять сьоме квітня Дистанційне заняття Відокремлені обставини 1. Повторення: обставина як другорядний член речення; види обставин. (п. 18, ст. 131). 2. Лінгвістична довідка: відокремлені обставини, їх різновиди: п. 36, ст. 238-243. 3. УСНА мовленнєва розминка: виправи 422, 425 (УСНО) 4. Практична робота: СКЛАСТИ ДОПИС ДЛЯ РОЗМІЩЕННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, використовуючи відокремлені обставини. Чи переможе книжку комп'ютер, а бібіліотеку - інтернет?
Двадцять дев'яте квітня Дистанційне заняття Урок мовленнєвого розвитку № 17 Котрольний твір-опис місцевості (вулиці, міста, села) на основі особистих вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин) 1. Повторення вимог до твору опису-місцевості. (ст. 146-147). 2. Написання роботи (НА ЧЕРНЕТЦІ) з опорою на план. (ст. 189) ОРІЄНТОВНІ ЗАГОЛОВКИ: Моя вулиця. Вулиця мого дитинства. Моє село. Місто, яке я полюбив..... м |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |